Sunday, December 18, 2011

Bonjour, un ami !


Hello , people . Oh , btw , tajuk tu in Hello , Friends in French . Thank you Google Translater . Hehh , dah lama-lama ni macam bosan pulak , kan ? Lagi 2 minggu lebih je nak sekolah . Waaa ! Tak sabarnya nak sekolah . Tak kisahlah kena bangun awal ke lambat ke . Wa nak sekolah jugak . Rindu nak menjerit-jerit , ketawa-ketawa . Hehehe . Kuku aku panjang gila woi :)
Oh , lagi satu , aku dah delete FB aku and buat baru . Sebab apa ? Biarlah dia . So , acc baru aku di sini :) Hehe . Lepasni aku taknak accept friend yang merepek-repek . That was one of the reason aku delete fb lama . Aku bukannya ramai kawan . Itu aku tahu . Tapi kalau dah add aku and im aku cakap Jom (censored) . Memanglah aku block . Seram nyahh ! Hehehe .
Okaylah . Aku nak pergi tidur . Lepas ni dah sekolah tak boleh tidur2 . Kena belajar je -.- Maklumlah , nak PMR :) Weeheehee . 

Jangan risau . Aku tak pernah terniat pon nak kejar hot . Aku duduk diam2 , kawan setakat 20 tu pun aku boleh survive . Jangan risau , jangan risau .

No comments:

Post a Comment