Wednesday, January 25, 2012

Another Day

Assalamualaikum !

Walaah ! Cuti beb. Aku taktahu nak buat apa cuti ni. Hari Isnin ngan Selasa aku tak buat apa-apa sangat . Masa tu pergi Angsana beli buku latihan. Cehh, bajet rajin je nak buat. Lepastu, aku kerja dekat RnR Gelang Patah tu. Tak sia-sia. Dapatlah jugak aku kumpul duit. 
Masa aku kerja enn, ramai woo lelaki tampan. Cehh. Tampan. Hahaha. Kebanyakannya orang Singaporelah. Ada sorang mamat ni masa tu pakai baju plaid, lepastu rambut ala-ala Harry One Direction tu. Aku tga masukkan makanan dalam beg plastik tu tengok je dia. Tapi, malangnya dia pendek ye -.- Huish. Lepastu ada lagi sorang ni pon sama. Pakai baju kelabu, sweater hitam. Hadoi. Tapi, tengok dari jauh je lahh. Hehehe. Dah, dah. Berangan je -.-

Ni aku nak cite ni, masuk hari ni je aku dah taktahu nak buat apa. Homework? Macam malas. So, aku pikir aku dating dengan Internet satu hari ni lahh. Heheh. Aku tengok Youtube sampai naik lebam bontot aku duduk. Okaylah. Will sambung nanti. Sekarang nak check out Tumblr ngan Twitter :D 
Facebook? Yeah, I hate Haters.

p/s: aku still rasa masa Malaysia lwn Singapore 1st Leg tu kalau guna Khairul Fahmi kita ada peluang nak masuk World Cup. Huhh ~ Tak apelah. 2018, tunggu .

No comments:

Post a Comment