Thursday, January 19, 2012

*Crying unsadly*





KISAHNYA DI SINI

*almost finish crying unsadly*
Alahaii . Sedih wehh . Janganlah dyorang berdua ni bercerai . For goodness sake , they have TWO charming kids . Janganlah ! Kesian tau kat anak2 dia . Kalau dah besar , tak pe jugak . Ni , masih kecik . Dyorang taktahu apa2 . Kenapa ?! 
It's just so unfair for the Kids . What if one day , anak dia tanya 
Anak : Mana Daddy ? 
And what should Rita respond to that ? Huh ?! Oh god , aku mohon kepadamu agar rumah tangga mereka tidak berkecai . For the children . . . 

.................................................

Okay , guys . Sorry I TERemotional sikit . It's just , I am so so so pity dekat budak dua orang tu . I mean , they both should be raised up by both their parents . Bukan sekejap dengan mak , sekejap dengan ayah . And , should I ask this ? 
Berbaloikah pergi jauh-jauh kat Thailand g kawen and end up berpisah ? 

And , you guys know the answer . Aku tahu , I should not cakap2 gini . Maybe they have their own problems yang kita tak tahu . Tapi , tak kesian ke kat anak ? Well , kadang-kadang aku tengok mostly kalau parents yang split ni , anak dia macam you know what lah , kan ? Tapi , itu based on my observation lah . I have friends . Lot of them . So , tipulah kalau aku cakap aku tak dapat observe . 

Btw , aku berdoa sangat agar hubungan dyorang kekal baik untuk selama-lamanya . For the kids . 

Bye .

No comments:

Post a Comment