Friday, January 27, 2012

Homeworks -.-




Assalamualaikum .


Okay. Aku punya homework sangatlah banyak. And aku baru siap satu. Itu pon Bm. Aku tak nak buat homework! Aku lebih rela mandi laut daripada buat homework. Hehe , mestilah.

Aku selalu berazam nak buat homework awal-awal lepastu menyesal di kemudian hari. Cehh , ayat bajet novel . Heheh . 

So , tinggal Maths , Science , Geo , Sejarah , Bm pon ada sikit lagi .
Dah tu je . Cehh. . .  tu je . Cakap macam sikit je . Mohon cikgu good mood naik cuti ni . Mohon sangat-sangat . Mahu tak kena bantai aku kalau dyorang bad mood . Lagi Maths . Haduhh . Memang kena Demerit lahh nampaknya . Itu makannya . Minggu depan cikgu BI pon dah naik kerja balik selepas cuti bersalin . Makin bertambah dan bertambah lah Demerit aku macam ni .

Kbye :'(


No comments:

Post a Comment