Monday, January 30, 2012

Monday Blues

Hye :)

So, hari ni hari Isnin. Yes. Sungguh gloomy hari ni. Oh, seperti mana yg sudah dimaklumkan, masa cutiraya cina tu aku takbuat apa-apa homework pun. Yang buat peta minda bm je. Lepastu langsung takbuat apa-apa. So, hari ni pergi sekolah macam takut jugaklah. Yelah, cikgu dah bagi satu minggu takkan tak siap jugak kan. Cikgu ni tak faham betul lah. Nak cuti, takpayahlah kasi kerja. Kan? 

Okay, tadi g sekolah macam biasa. Pagi tadi mood takde langsung. Aku pergi sekolah, tak habis2 dengan orang duduk tengah2 jalan berbual2 -.- Macam nak tampar pun ada. Dah jumpa kawan aku, aku pun duduk jelah kat dataran tu. Masa nyanyi lagu tadi korang bukannya nak nyanyi semangat sikt -.- 

Subjek yang aku tak siap Sejarah dengan Geografi. Jadi, aku redha je lah ape nak jadi kat aku.
Tadaa!~ 
Aku terselamat. Heheheh.

K, dah . Aku nak siapkan homework Maths and homework2 yg terbengkalai tu .

No comments:

Post a Comment