Sunday, February 26, 2012

Malaysia lwn Jepun

Pakcik , and all the pakcik :)

Hellow :) Selamat petang . Sihat tak ? Aku sihat , Alhamdulillah . 
So , as all Malaysians know , 22hb February 2012 , ada perlawanan antara Malaysia dengan Jepun . Kalau tak tahu jugak , aku rasa selama ni kau duduk dalam gua agaknya .
Jepun menang 4-0 . Aku tahu . Aku pun sedih . TAPI ! There's one thing that bothers me .
GloryHunters!

Okay , tengok video ini .



Yeah . Masatu memang Malaysia menang . Semua orang bangga , semua orang sayang , semua orang sokong Malaysia .

Tapi bila Malaysia kalah dengan Jepun , semua hina , semua kutuk , semua tak suka Malaysia .
Well , tak semua lah . Ada sesetengah hamba Allah yang bila kalah lari , bila menang mulalah nak menyalak .
Bak kata orang - Jangan menyokong mereka ketika mereka menang jika tidak boleh menyokong mereka ketika mereka kalah .


Okay ? Bye .

p/s : Dalam video tu , semangat gila bawak bendera masa naik motor .

No comments:

Post a Comment