Sunday, February 12, 2012

Sabtu yang penuh kerja -.-

Hello .

7.00pm-1.05pm : Sekolah Ganti
2.00-3.30 : Tusyen
3.30-5.00 : Kawad

Aku baru balik tusyen . Pergh . Bosan gila . Okay , aku ada sekolah ganti tadi . Gila babun penat . Ada majlis Akur Janji apebenda ntah . Memang bosan . Tak dapat dinafikan lagi . Aku pun duduk je lah dekat situ tunggu bilalah nak habis majlis ni . Dalam pukul 11 , majlis pun habis . Lepastu , kena belajar -.- Bla3 , habis sekolah .
Aku balik rumah terus naik atas . Baring-baring dekat dalam bilik . Masa tu baru 1.20 . Aku set alarm pukul 1.35 . Aku pon continue baring . And suddenly *lagu Selamanya by Ultras Malaya bunyi* Aku tengok , dah pukul 1.35 dah . Macam cipan -.- Aku pon duduk situ meratapi nasib yg bakal dihadapi selepas ini . Tukar baju ape semua , pergi tuisyen . First time ni tusyen . Serious aku rasa macam nak berhenti masa tu jugak . Ok , masa balik tusyen tu , Nurinn call . Dia kata tak jadik kawad sebab tak ramai org datang . Aku punya tahap gembira masatu , aku rasa macam nak baling je phone tu . Teruja sangat . So , aku balik rumah , baring-baring . Boleh tertidur lagi pukul enam tu . Bangun , mandi , bla3 .
Aku tgk Kelantan lwn Terengganu dgn ManU lwn Liverpool . Lepas Kelantan first gol , aku tukar pulak channel 812 . Masih 0-0 . Lepas 2nd gol Kelantan , aku tgk ManU pon dah 2 gol . Gila babeng -.- Tak puas hati betul ! Then , aku tgklah sampai habis Kelantan lwn Terengganu tu . Aku tgk Muslim sakit . Kesian dia . And the sexy moment when Muslim pegang pinggang Shahrul Idlan . Hahahahah ! Aku tahu semua orang tak perasan masa tu . aku je gelak sorang2 macam orang gila ._.

Tapi , kecewa Liverpool kalah . Sekali sekala kasi lembu mengganas . Takpe , kan ?
Oh 2 lagi kekecewaan .
Negeri Sembilan 1-3 LionsXII
PKNS 2-0 Selangor
Amirulhadi , I know you can c:

Bye .

No comments:

Post a Comment