Sunday, March 18, 2012

Cuti | Homework | Sekolah

Hellow c:

Today is 18th of March 2012 . First of all aku nak ucapkan Happy Birthday to my unpredictable friend or Kambing , Nurinn Arina Mohamed Amin . Nanti esok aku bagi kau makanan . Jangan lupa mintak bapak belanja kita esok . 

Okay . Like semua orang tahu cuti seminggu , kan ? So , I enjoyed my holidays . Me and my friends . . and foods . Relax gila aku minggu ni . Boleh lupa masalah2 dunia . Cuma aku tak dapat sleepover rumah Fatini . Hewhew . Tapi , tak kisah . At least minggu ni dapat jugak jumpa dia . 

Homework . Yes . That's another story . Aku punya homework aku baru start tadi . Aku macam rasa banyak lagi . Malas siot nak buat . Esok bukan ada perhimpunan ke ? Buatlah masa perhimpunan , kan ? Muahaha ! Sebenarnya lah kan takde sesiapa nak dengar apa pengetua cakap . Terlalu cliche . Kitorang pun dah muak dengar , baik buat kerja sekolah . Kan ? 

Still , aku benci badan aku ni . Sebab semalam macam demam gila . Hari ni macam baik . Fuck this . 
Urghhh ~! 
Aku mohon esok aku demam . 
Kbye .

No comments:

Post a Comment