Saturday, March 31, 2012

Tidur

Assalamualaikum , semua :D

Aku bebas ! Tapi sekejap je lah . Aku baru je habis periksa PK2 . Phew . Okay . Masa hari Khamis kot , cikgu aku kata 

"Mana-mana cikgu yang nampak pelajar tidur dalam kelas , bagi dia demerit . Tidur di rumah bukan di sekolah"

=_=

Ok . Lately aku ada kawad SETIAP petang . So , aku SETIAP hari balik pukul 6.45 .

Macam ni lah .

6.00 - 7.00 : Siap2 pergi sekolah .
7.15 am : Sampai sekolah .
7.15-1.05 : Sekolah .
1.05 - 3.00 : Solat , lunch , tukar baju .
3.00 - 5.00 : Kawad .
5.00 - 6.45 : Tunggu adik balik sekolah , solat .
(masa ni lah aku nak rehat semua)
7.00 : Sampai rumah .
7.00 - 9.00 : Solat , makan , rehat .
9.00 - 12.00 : HOMEWORK .
12.00 - 3.00 : Tidur .
3.00 - 5.00 : Bangun sebab ada jugak homework belum siap ataupun esoknya periksa , belajar .
5.00 - 6.00 : Tidur .

So , 2 minggu dah schedule aku macam ni . Aku dapat tidur berapa jam je . Ngantuk tau . Bukannya aku nak pon tidur masa class . Dahlah ngantuk , cikgu cakap macam nyanyi lullaby . Gila tak ngantuk ?!

TERTIDUR . bukan saja-saja nak tidur .


p/s : Agama aku dapat 98 :D Berbaloi siot bangun pukul 3 pagi , tidur 4 jam sehari . Fiuhh !

No comments:

Post a Comment