Friday, October 12, 2012

A Special Person from Australia

Assalamualaikum :)


Ini Shira . Yang aku tahu nama dia Shahirah Hanani . Betul tak ? Kalau tak , takpelah . *tutup tingkap , tutup langsir* 
Haluuu . Aku anggap Shira ni macam kakak aku . Or adik . Pilihlah mana2 . Aku rasa selamat cerita rahsia kat dia . Tapi , lately , kitorg jarang online . PMR lah katekan . Kahkah . Gedik kan aku ? Okay . 

Macam mana lah aku kenal si Shira ni aku pun tak tahu . Tapi bila dah kenal kan , bestttt . Hahaha . Itulah orang kata , tak kenal maka tak cinta . Kita kan bercinta kan kan . *amek kek suap Shira* Okay , mati aku kena dengan Kak Nik , Fatin ngan Fateha xD Shira selalu cerita pasal ex-crush dia . Hmm . Kesian tau . Tapi , aku percaya . Kau boleh cari lelaki lagi bagus dari dia . Bukan aku nak kata dia tu tak bagus . Dia bagus . Tapi , lagi bagus ah . Kau paham kan apa aku nak kata ? *amek microphone ketuk kepala* 

Aku rindu gila kat kau . Sumpah rindu . Lama tak skype cam dulu . Haih *amek tissue lap peluh*
Aku harap , aku dapat jumpa kau tahun depan . Aku harap aku tak dapat tawaran pebenda yang aku mohon tu . Walaupun Zarep kata kau nak sekolah BBU eh ? Aku tetap nak jumpa kau . 

Okaylah . Serious lapar gila . Aku nak g makan dulu . Kalau ada makanan ah . Bye :)

p/s : Korang kena faham . Susah nak cari kawan yang boleh bersuka duka :') *amek tissue lap air mata* 



1 comment: