Wednesday, December 19, 2012

Thank you all *kenyit mata*






Assalamualaikum :)

*tarik nafas* *hembus* Huhhh . So , aku baru je balik sekolah . And by the way , tadi gua makan tomyam ;) And you know what that means ? Aku dapat 8A !!! Ok, takde kena mengena . Alhamdulillah , aku dapat 8A . Tak sia-sia usaha and doa aku selama ni . Aku bukan nak belagak ke apa . Aku cuma rasa bersyukur sangat-sangat . Hahhh :')

Pagi tadi gua bangun pagi *buat pertama kali dalam dua minggu ni* gua tengok2 jam dah pukul 10 lebih . Aku mempersilakan diri aku untuk gelabah sendiri tadi . Bangun2 terus mandi , capai baju blablabla . Mummy dah siap nak pergi kan , boleh pulak kasut sekolah entah ke mana . Aku tak nak pakai kasut baru xD So , aku amek kasut lama . Pasang tali dalam kereta -_- Sampai je sekolah aku dah dengar Cikgu Kamsiah cakap 'Okey, seterusnyaaa...' Operasi menggelabah tahap mak jemah dijalankan . Aku rasa macam nak bawak bantal peluk aku peluk kuat-kuat -_- Ok lagi dpd Khaliesah bawak kotak tissue xD

Okay.. Masa aku masuk sekolah , cikgu baca angka giliran belakang dia K029 . Aku K024 . Ada dua kemungkinan . Sama ada aku punya terlepas , ataupun aku tak dapat -_- Tetibe nampak Wani mata merah-merah pegang bunga comel tu . Sebenarnya adik dia yang bagitahu aku yg aku dapat straight As . Wuuuu . Aku macam tak percaya , so aku tampar adik aku . Hahaha xD Tetibe mak aku datang . Masa tu Cg Kamsiah kata tinggal lagi dua orang yg dapat 8A . Sorang laki , sorang perempuan . Cikgu umum Shalini , mummy dah cuak gila . Hehehe .

Cikgu nampak Aina lepas tu umum nama Aina . Cikgu kat depan tu tanya siapa lagi yang baru datang , aku dengan segala bangganya lambai cikgu xD Pastu aku ngan mummy together-gether amek gmbar ngan bonda tercinta xD


Apa pun , aku nak ucapkan terima kasih pada cikgu2 aku sebab sudi ajar aku yang kadang-kadang bebal -_- And , thankyou to my beloved parents sebab layan aku sepanjang tahun ni dengan kerenah aku and beli macam-macam untuk aku xD And , last but not least thanks to all my friends yang selalu support aku tak kira di mana jua macam orang digi kuning gemok tu x) You guys are the best .

And , thanks to Encik Haris Ombak Terhempas aku sebabbagi aku semangat . Tengok muka kau pun dah semangat x) Tahun depan kau takde , aku kena cari semangat baru ahh camni . Bawak gambar tampal kat pencilbox xD Kahkahkah xD K gedik .

Congratulation semua tak kisahlah apa pun yang korang dapat . Bak kata atok aku , it's not the end of the world . Buktikan masa SPM nanti ;) Once again thanks *kenyit mata*

Yang paling penting , Terima Kasih , Allah . Alhamdulillah :')

No comments:

Post a Comment