Saturday, May 25, 2013

Finally

Assalamualaikum :D




Hye semua . Rindu aku tak ? Aku tahu korang rindu . Kalau tak apesal korang singgah sini kan kan ? Tengok gambar kitorang yang maha comel tu . Kahkahkah . Geli jek . Time ni aku otak aku hampir pecah sebab baru lepas jawab paper LK . 

So, sekarang ni baru aku ada time nak update blog aku yang bukan je dah bersawang tapi macam dah kena tsunami dah . Ceh , padahal ada je masa . Aku yang pemalas gila bebi nak bukak blog . Lepas tu makin takde idea nak tulis apa . 

Jadi , aku nak tulis apa ni ? Tibaikan aje lah kan . 

Overall tahun ni berjalan begitu cepat. Cepat sangat. Tak sempat aku nak cari crush baru tetibe dah setengah tahun . Ceh . Ngengade nak crush baru . Geli k . Kenapa entah tahun ni rasa macam cepat . Aku rasa sebab aku rindu sangat tahun lepas sampai tak perasan pun yang masa jalan cepat . Merepek apa tah aku ni xD 

Aku kat sekolah tu dah macam penunggu kau tahu tak ? Datang pukul 7 pagi balik pun pukul 7 pagi . Kenapa aku sayang sangat sekolah idaman malaya tu ? Hahaha . Takde lah sayang tapi ... aku kan kena jaga stor xD Ye . Stor sukan tu aku , Fateha , Nurinn , Fatin ngan Aish yang jaga time2 petang . Tapi aku rasa yang giat aktif aku, Fateha ngan Nurinn je. Fatin dia tak selalu stay . Shian dia . Tak dapat aku nak berluahan kasih pasal Mr Tut aku tu xD Dah pulakk . Hahaha . Biar lah aku nak panggil Mr Tut pun kan xD 

Masa tu aku nampak Mr Tut time dia nak amek result SPM . Entah ape lah result dia tu xD Haihhh... diorang amek result SPM sekali je ke ? Takleh dua kali ? Hehehe . Sesuka hati taik badak nak amek result dua kali . Tapi biarlah . Aku redhoo yg hari tu last aku dapat tgk dia . Hahaha xD 

Oh ye . Tadi aku macam tengah cerita pasal stor sukan kan ? Haaa .. ni yang aku nak cerita . Kau tahu tak dulu stor sukan tu buruk gila ? Sekarang ni dah lawa tau ? Suci dari segala debu hama . Tu semua hasil kitorang sapu hari2 , kemas hari2 . Bukan tu je tau . Kitorang ada jual air kat situ . So, jemput2 lah beli ehh . Air mineral singgit . 100 plus singgit setengah . H-Two O pun singgit setengah . 

Nampaknya takde apa lagi dah aku nak cakapkan kat sini . So , kbye . 

p/s : pekse susah gila bebi woi . Aku menangis jawab kertas physics .

No comments:

Post a Comment