Friday, June 14, 2013

Sayu

Assalamualaikum ;)

Apa khabar org kampung ? Hehehe . Korang tahu tak ? Aku sakit . Hahaha . Sakit mental ? Sikit . Tapi mainly ... aku demam z.z Kesian kan ? Ceh . Apa yang nak dikesiankan pun aku tak tahu . Aku sebnarnya pelik kenapa aku tiba2 boleh demam . Rindu orang jauh kot . Hahaha . Lol sangat .

Yang sedih lagi peritnya ... takde sorg pun kawan aku tanya kenapa aku tak datang semalam . At least kalau tahu pun , cakaplah get well soon ke , bersabarlah ke , jangan lupa makan ubat ke , fizik kau A ke , semoga kau kekal bahagia bersama Hairul Azreen ke . Eh ... terlebih pulak . Hahaha .

Jadi , apa yang aku lakukan di waktu senggang yang panjang gila bebi ni ? Aku tgk video banyak2 . As you all know , aku ni mana suka tgk drama , kan ? Dah nama pun sakit ... selera pun lainlah . Semalam aku pergi lenjan tengok cerita Sebenarnya Saya Isteri Dia . Marathon 9 episod beb . Hahaha . Comel je Izzue . Tapi ... not my type . Lol sangat . Hairul Azreen tetap di hati . Kgeli .

Sekarang ni pun aku tgh lepak2 atas katil . Kesunyian seorang diri z.z Tak boleh nak bangun . Macam nak pengsan . Cehh . Update blog boleh pulak kan xD Lol sangat . Dahlah semalam the whole day aku tak mandi . Shrek pun mandi tau . Kira aku ni lagi teruk dari Shrek .

Okay lah . Itu je kot yang aku nak luahkan hari ni . Cehh . Btw , markah periksa aku kali ni jatuh menjunam . Bayangkan akaun aku dpd B terus D ?! Omg sangat . Tapi add math aku best xD Dapat B tu macam dapat 100% Hahaha . Apa pun , wish me luck for the next ujian . Bulan 7 katanya .

Bye . I miss him . I miss last year . I miss Fatini and Hidayah . I miss all the great times .

No comments:

Post a Comment